Monday, May 28, 2018

ျဖတ္ကိြဳင္မေကာင္းလွ်င္ျဖစ္တတ္ေသာအခ်က္မ်ား

Passer ျဖတ္ကြိဳင္မေကာင္းလွ်င္ေတြ႔ၾကံဳရမည့္
အခက္အခဲကိုဘယ္လိုသိႏိုင္မလဲ

ျဖတ္ကိြဳင္ဆိုတာသံလိုက္အံုအတြင္းမွစတတ္ကိြဳင္မွcdiသို႔ပို႔သည့္လွ်ပ္စစ္စက္ကြင္းကိုတိုင္ပင္ကိုက္ အျဖတ္အေတာက္လုပ္ေပးႏိုင္ရန္အသံုးျပဳထားျခင္းျဖစ္သည္။မ်ားေသာအားျဖင့္ဆိုင္ကယ္တစီးမီးေပ်ာက္ခဲ့လွင္အျဖစ္အမ်ားဆံုးကstart coilနဲ႔cdiေပါ့ အဲ့ဒါေလးေတြလဲလိုက္ရင္မီးထြက္လာျပန္ေရာဆိုေတာ့အခက္အခဲမ႐ွိဘူးေပါ့ အဲဒီပစၥည္းေတြလဲၿပီးမီးမဆင္းရင္ပလပ္ကိြဳင္လဲတယ္ပလပ္ကိြဳင္လဲၿပီးမီးမဆင္းရင္လဲရြာလည္ၾကျပန္ေရာ passerကြိဳင္ကိုသတိမမူမိၾကဘူး
ကဲပါဆာကိြဳင္အေၾကာင္းေလး႐ွင္းျပမယ္
တခ်ိဳ႕တခ်ိဳ႕ဆ္ိုင္ကယ္ေတြပူလာရင္ႏိႈးရခက္လာတယ္ေအးေနတုန္းအဟုတ္ပဲ ေနာက္ၿပီးhi wayစီးရင္ထိုးရပ္တယ္ ေအးသြားရင္ျပန္ႏိႈးရတယ္ အဲ့သေဘာေတြကပါဆာမေကာင္းတဲ့သေဘာေပါ ပါဆာခ်က္ခ်င္းလဲပလိုက္okသြားတာပါဘဲ
ကဲပါဆာေကာင္းမေကာင္း multimetre နဲ႔တိုင္းမယ္ မီတာခလုတ္ကိုx10မွာထားပါ ၿပီးရင္ပါဆာကြိဳင္ႀကိဳးျဖစ္တဲ့ျဖဴျပာၾကားအစမွာမီတာလက္တံတစေထာက္ပါ က်န္မီတာလက္တံတစကပါဆာရဲ႕ေဘာ္ဒီကိုေထာက္ပါ ဒိုင္ခြက္လက္တံသည္15အုန္းသို႔မဟုတ္20အုန္းျပေနလွ်င္ေကာင္းသည္။အကယ္၍သတ္မွတ္ေဖာ္ျပထားေသာအုန္းထက္မ်ားေနလွ်င္ေသာ္လည္းေငါင္းနည္းေနလွ်င္ေသာ္လည္းေကာင္းပါဆာအသစ္လဲလွယ္ေပးရမည္။ပံုႏွင့္တကြပါဆာတိုင္းတာပံုေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါသည္။ညီအကိုေတြအဆင္ေျပပါေစ၊။

No comments:

Post a Comment