စတတ္ေမာ္တာေတြဘာေၾကာင့္ေျပာင္းျပန္လည္
ၾကတာလဲ
ဆိုင္ကယ္မွာပါတဲ့စတတ္ေမာ္တာေတြဟာ ပံုေသသံလိုက္နဲ႔ ယာယီသံလိုက္ကို အသံုးျပဳ
ၿပီးလည္ပတ္ေစတာျဖစ္တယ္။ပံုေသသံလိုက္ဆိုတာဘာလဲ ဟုတ္ၿပီ ႐ွင္းမယ္ ေမာ္တာရဲ႕အဖံုး စေလာင္းမွာတပ္ဆင္ထားတာပိုပံုေသသံလိုက္အျမဲတမ္းသံလိုက္လို႔ေခၚတယ္။ေမာ္တာရဲ႕အတြင္းပိုင္းအူတိုင္ေခ်ာင္းႀကီးကေတာ့ အာေမခ်ာကိြဳင္လို႔ေခၚတဲ့ယာယီသံလိုက္ႀကီးပါ။ဘာေၾကာင့္ယာယီသံလိုက္လို႔ေခၚရတာလဲ ဟုတ္ၿပီ ယာယီသံလိုက္ဆိုတာဟာ အဲ့ဒီကိုြဳင္အတြင္းသို႔လွ်ပ္စီးပတ္လမ္းေရာက္မွသာသံလိုက္အလုပ္ကိုလုပ္ေဆာင္တာျဖစ္တယ္ ဒါေၾကာင့္ စတတ္ခလုတ္ကိုႏွိပ္တဲ့အခါ ဆိုလိုႏိုက္က တပ္တပ္ဆိုၿပီး အသံႏွင့္အတူ ဘက္ထရီရဲ႕မိန္းဝါယာတစကိုပူးေပးလိုက္တယ္။အဲ့လိုပူးေပးလိုက္တာနဲ႔ ဘက္ထရီရဲ႕ဗို႔အားဟာ ေမာ္တာအတြင္း႐ွိ အာေမခ်ာကိြဳင္လို႔ေခၚတဲ့ ယာယီသံလိုက္တံုးဆီသို႔ ကာဗြန္မွတဆင့္ျဖတ္သန္းစီးဝင္သြားတယ္။ေမာ္တာရဲ႕ေဘာ္ဒီဟာအပ္ေပါ့။ဒါေၾကာင့္အပ္ကပံုေသ႐ွိႏွင့္ၿပီးျဖစ္တာေၾကာင့္ အေပါင္းဗို႔အားေရာက္႐ွိလာသည္ႏွင့္ အာေမခ်ာကိြဳင္ႀကီးဟာ ယာယီသံလိုက္အလုပ္ကိုလုပ္ေဆာင္ပါေတာ့တယ္။အဲ့ဒီမွာ သံလိုက္အခ်င္းခ်င္းတြန္းကန္ၿပီးေမာ္တာဟာ လည္ပတ္ျခင္းစတင္ပါေတာ့တယ္။ေမာ္တာဟာသူ႔ပတ္လမ္းအတိုင္းလည္ပတ္ေနတာမွန္ေသာ္လဲ မိမိအသံုးျပဳလိုသည့္လားရာဖက္ကို ေျပာင္းလဲအသံုးျပဳႏိုင္တယ္ ဆိုလိုတာက ဘယ္လည္ ညာလည္ ေပါ့။အဲဒီမွာျပသနာကဘာလဲဆိုေတာ့ ဝပ္ေ႐ွာ့ညီအကိုေတြ ေမာ္တာစေလာင္းကသံလိုက္တံုးေလးေတြကြာေနတာျမင္ဖူးၾကံဳဖူးမယ္ထင္ပါတယ္။လြယ္လြယ္ပဲသံလိုက္ကိုျဖဳတ္လိုက္တယ္ ဆူပါဂလူးေကာ္နဲ႔ကပ္ၿပီးျပန္တပ္တယ္ ၿပီးေတာ့ေမာ္တာက ေျပာင္းျပန္လည္ေတာ့တာပါဘဲ။အဲ့အခ်ိန္မွာစတတ္ေဘာလဲသူလဲ႐ွိမယ္ က်န္တာဘာညာ လိုက္လုပ္ မရသူလဲ႐ွိမယ္ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ေမာ္တာေျပာင္းျပန္လည္ျခင္းဟာ အင္ဂ်င္ကိုခ်ိတ္ၿပီးမ႐ုန္းေတာ့ဘဲစတတ္ေဘာေခ်ာ္သလို ဖရီးလိုက္လည္ေနတာပါဘဲ။ကဲဘယ္လိုျပင္မလဲ ေနာက္ဆိုသံလိုက္ကြာတာေတြ႔ရင္ အျခမ္းဘယ္ညာမလြဲေစနဲ႔ သံလိုက္အေပၚေအာက္မမွားေစနဲ႔ေပါ့။မွားခဲ့ရင္လဲလြယ္ပါတယ္ သံလိုက္အံုစေလာင္းက္ိုလွည့္ၿပီးထည့္ေပးလိုက္ပါ။႐ွစ္နပ္အႀကီးနစ္လံုးပဲတပ္လို႔ရမယ္ က်န္နပ္အေသးသံုးလံုးတပ္မရေတာ့ပါ အေပါက္ေတြလြဲေနလိမ့္မယ္။ကိစၥမ႐ွိ
ဘူး ေမာ္တာအမွန္အတိုင္းျပန္လည္လိမ့္မယ္။ေနာက္တနည္းကေတာ့ကာဗြန္ငုတ္ေျပာင္းတပ္ရင္လဲရပါတယ္ အဲ့နည္းကဝါယာမကြၽမ္းရင္မီးေလာင္ႏိုင္တာမို႔ေျပာမျပေတာ့ပါဘူး။ဂပ္ေ႐ွာ့ညီအကိုမ်ားပညာရ႐ွိၿပီးအဆင္ေျပတတ္ေျမာက္ၾကပါေစ။
ဆရာစြမ္းႏိုင္ ဆင္ျဖဴကြၽန္း
No comments:
Post a Comment